Wij zijn een Hobby-Vereniging, die niet willen verdienen aan de contributie van leden.

Wel vragen wij per Kwartaal een Contributie van € 37,50.  (€ 12,50 per maand.) en proberen inkomsten te vergaren uit bv verkoop van spullen die we over hebben en door het aanbieden van reparaties (voor zover mogelijk) en advies.

Zo kunnen we de baan steeds meer uitbreiden en onze treinen rijdende houden.

Hoe moet ik mij inschrijven?

Print hier ons inschrijfformulier uit, (Klik op het icoontje rechtsboven naast het formulier) vul deze volledig in, verstuur via de mail, of neem deze mee naar de vereniging. (Zie onze contactgegevens) Het Huishoudelijk reglement van de vereniging kan op aanvraag aangeleverd worden door dhr. Paul Bokern.

Mocht u interesse hebben, neem dan via onderstaand formulier contact op met de modelspoorvereniging

Voor directe aanmelding, kunt u onderstaand formulier invullen